It just fun to write without being interrupted

May 7, 2016

Weekend and me

Banyak nak cakap tapi tak tahu macam mana nak lunas kan dalam perkataan.
semua post post aku yang lepas sebenarnya aku tulis lama dah dalam 2-3 minggu yang lepas.
tapi aku scheduled kan biar dia post secara regular.
kononkonon nak menampakkan macam aku ni rajin menghapdet belog *padahal nakharom tidak.

dekat rumah pon aku jarang menulis. jarang duduk dan membuat list cantik2 macam yang aku suka buat masa di uia dahulu.
aku balik kerja habis masa dengan berbaring dan tidur. tapi aku takde lah masuk aktiviti apa2 secara specific, at least takde lah macam dulu. kenapa penat nya pun tak tahu. 


Aku rasa aku perlu berjalan dan melihat dunia, macam yang selalu aku angan2 dari dulu lagi. Mungkin akan banyak lagi benda2 kecil yang bermakna bakal aku jumpa dan belajar.

eh dah la. apa ke mellow nya lah post ni. sumpah membazir masa. haha.

© Waney.S, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena